22.2.14

η πρωινή μου ιεροτελεστία


Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό
το ρολόι έδειχνε 08:23
και εγώ με το μακρύ μπλέ μου φλις τριγυρνούσα άσκοπα 
από τα κρύα πλακάκια 
στις χουχουλιάρικες κουρελούδες 
και πάλι πίσω.
Χτυπούσα τις φτέρνες μου στο πάτωμα
καθώς η τσαγιέρα σφύριζε με μανία.
Είναι ορισμένα πρωινά που ο ήχος της ,
είναι πιο έντονος 
πιο διαπεραστικός.
Θαρρείς και λυσσά να ζεστάνει το νερό
ή ενοχλείται με τη καθημερινή ρουτίνα που την έχω υποβάλει.
Μια κουταλιά πράσινο τσαί sencha,
φύλλα jingo,
καρπός της αγριοτριανταφυλλιάς,
πέταλα κενταύριου 
και κόκκοι ροζ πιπεριού
έτοιμο σε 5 με 6 λεπτά.
Αρκετός χρόνος για να κατασπαράξω το μίγμα με νιφάδες βρώμης-φαγόπυρου-κινόα,
αποξηραμένα άσπρα μούρα
 και μια χούφτα κολοκυθόσπορους,
μαζί με γάλα.
Γέρνω στη πολυθρόνα με το πλεκτό κάλυμμα που είχα αγοράσει παρέα με την Α.
-προοριζόταν για δημιουργία φορέματος,μα μας νίκησε ο χρόνος-
με τσιμπάει στη πλάτη καθώς 
ρέει από το υπνοδωμάτιο.
Ρουφάω το τσάι
αναμετρώ τις αναμνήσεις,
Τις βλέπω να κατασπαράζουν και σένα τώρα.
Να ! 
Γελώ καθώς αντικρίζω
 τα άκρα σου να κρέμονται από τα σαγόνια τους.
Λύνω τα μαλλιά μου,
-θυμίζω μέδουσα τώρα τελευταία-
Έξω 
λάμπει το σύμπαν,
μα εγώ δεν έχω που να πάω.
Στένεψαν τα όρια της πόλης.
κομμάτι γης  δεν έμεινε για ΄μενα.
Στέκω,λοιπόν,
 μέσα -μου-
αλληλεπιδρώ με τα ξεθωριασμένα χρώματα των τοίχων
Ίσως μια μέρα να γίνω λαδομπογιά
να απλωθώ στις ζωγραφιές των παιδιών σου.
Να με κρεμάσετε με μαγνητάκι στη πόρτα του ψυγείου
ή ίσως να με καταχωνιάσετε σε κάποιο συρτάρι μέσα σε έναν φάκελο με τίτλο
''Οι πρώτες μου ζωγραφιές''

Το τσάι τελείωσε
Η αναμέτρηση τελείωσε.
Και όλα μένουν ίδια
τόσο αλλοπρόσαλλα ίδια.
με το μόνο που συνεχώς αλλάζει,
να'ναι οι αναλογίες στο σώμα μου 
αλλά και αυτές,
όχι όπως θα ήθελα και φανταζόμουν.






2 σχόλια: