30.1.15

ανάποδη κραυγή

Τείνω να σε ξεχάσω
και σε βλέπω στο δρόμο
και αναρωτιέμαι αν είσαι εσύ
και τρέμω μην σε συναντήσω
και τρέμω μην δε σε συναντήσω
Η μέρα της φυγής πλησιάζει
και η μέρα που άρχισες να απομακρυνεσαι έχει πάψει να ναι μετρήσιμη
και θέλω να σβήσω με γόμα όλα τα αριθμητικά λάθη στις πράξεις
και να σχεδιάσω το αρδευτικό σύστημα του κήπου μας
και να σε ζωγραφίσω και σένα μέσα στο κήπο μας
Δίπλα στις κυδωνιές μας και στους λωτούς μας
γιατί οι λωτοί είναι δεντρά πανέμορφα
και το φθινόπωρο που βγάζουν τους καρπούς
έχουν χρώμα μεθυστικό
και εμείς θαρρώ λατρεύουμε το φθινόπωρο
Και σε φαντάζομαι να ξυπνάς και να κοιτάς τους λωτούς και
να μου λες πως σιχαίνεσαι της γεύση τους
και να μου λες πως σιχαίνεσαι τις λέξεις που ξεκινάνε από Λ όπως λιοντάρι ή λίμα ή λιοπύρι
και να σου λέω πως στις ζωγραφιές μου ήσουν πιο γλυκός και πιο μαύρος
και να μου λες πως το μελανί μου ξεθώριασε
μα να μην σ ακούω πια.

Γιατί οι ήχοι σταματάνε να αναπαράγονται όταν το βλέμμα σκαλώνει στα χείλη.
Και το βλέμμα μου σκάλωσε στα χείλη σου.
Και έπειτα το βλέμμα σου στο βλέμμα μου
Άρχισε να χιονίζει.
Και ο κήπος μας έγινε μπλε.
Σαν τις ορτανσίες στις γλάστρες που τι θέλεις μπλε με αυτές επιμένουν να γίνονται ροζ
Και σου φωνάζω ρίξε θεϊκό αργίλιο να ρίξεις το πεχά
και δώσε τους Al πολύ ,
Μα θαρρώ έχεις εθιστεί στην ανυπακοή τους
Και στο ροζ τους χρώμα έχεις εθιστεί.
Σου θυμίζουν τα μικρά ασύμμετρα σημάδια στο λαιμό σου.
Μα ο κήπος έγινε μπλε και το χιόνι μπλε πέφτει.

Η φύση σε εκδικείται .
Και εγώ γουστάρω να σε εκδικηθώ
Και κάπου σε έναν τοίχο διάβασε κάποιος
''Θα 'πρεπε να πληρώνεις ενοίκιο στο κεφάλι μου''
Μα εγώ σε αφήνω να μείνεις και τζάμπα.
Πλήρωνε μόνο τους λογαριασμούς .
όπως τον αριθμό των νεκρών εγκεφαλικών κυττάρων
ή το ποσοστό των εκρήξεων ανάμεσα στο δεξί και αριστερό ημισφαίριο κάθε που σε συναντώ.
Γιατί δεν είναι εποχές για έξοδα τώρα
Και ας σου χαρίσει η ''αριστερά'' πίσω τη δουλειά σου
και ας κρατήσει τα ΜΑΤ μακρυά σου.
Εσύ δεν θέλω να ξοδεύεσαι σε υλικά αγαθά.
Ξοδέψου σε μένα.
Ξοδέψου Μονάχα σε 'μένα .
Μα
τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια ;
Μια κοτούλα.
Εσύ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου